سفارش تبلیغ
صبا ویژن

13 ویژگی یک فروشگاه آنلاین (بخش اول)

احتمالاً 6? از آمریکایی ها برای جلوگیری از شلوغی و یا صرفه جویی در وقت ، به صورت آنلاین خرید می کنند. صنعت خرده فروشی آنلاین که به سرعت به روشی ارجح برای خرید تبدیل می شود ، فروش سالانه 2 تریلیون دلار است.


با این حال ، فروش آنلاین فقط به مارک های مستقر و غول های خرده فروشی مانند آمازون محدود نمی شود. افراد عادی می توانند از راحتی خانه های خود فروشگاه های تجارت الکترونیکی خود را شروع کنند.


راه اندازی سایت تجارت الکترونیکی با گزینه هایی که عبارتند از:


مقرون به صرفه: راه های زیادی برای شروع یک فروشگاه جدید تجارت الکترونیکی وجود دارد که کمی از آن بدون سربار است

آسان: گاهی اوقات لازم نیست که محصول مورد نظر خود را داشته باشید. برخی از مغازه های تجارت الکترونیک به لطف حمل و نقل کالا کار می کنند

گزینه ها: این که آیا شما یک متخصص فناوری هستید یا یک فرد تازه وارد ، یک پلتفرم تجارت الکترونیکی در آنجا وجود دارد که شما را جلب می کند

اگر در مراحل برنامه ریزی اولیه برای راه اندازی سایت تجارت الکترونیکی خود هستید ، قبل از تصمیم گیری در مورد انواع اساسی ویژگی های تجارت الکترونیکی که لازم است در آنها گنجانیده شود ، خود را خسته کنید تا از انتخاب طرح خودداری کنید. برخی از این ویژگی ها در حال حاضر در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی خاصی ساخته شده اند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به سفارشی سازی داشته باشند.


صرف نظر از نحوه برنامه ریزی برای ادغام آنها ، در اینجا انواع اساسی ویژگی های تجارت الکترونیکی برای موفقیت آنلاین وجود دارد.


سهولت استفاده

سادگی علامت یک طراحی خوب است و 76 درصد از مصرف کنندگان موافق هستند. آنها می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت خوب ، سهولت استفاده است.


با سهولت استفاده ، این بدان معنی است که خریداران بتوانند آنچه را که می خواهند سریعتر و بدون پیچیدگی غیر ضروری که می تواند مانع از خرید نهایی آنها شود ، دریافت کنند. شما می توانید این مفهوم را توسط:


  • ایجاد دسته های خرید
  • افزودن فیلترها
  • ترکیب قابلیت های مقایسه

علاوه بر این ، یافتن نظرات مشتری ، سؤالات متداول ، و اطلاعات در مورد انواع سیاست های تجارت الکترونیکی که از آنها پیروی می کنید (مانند حمل و نقل و بازده) را آسان کنید تا به خریداران کمک کنید تا سریعتر تصمیم گیری کنند.


روی یک وب سایت با یک طراحی ساده و بدون درهم و برهمی سرمایه گذاری کنید و مطمئن شوید که وب سایت شما به همان سرعت مرور می شود که افراد از طریق آن مرور می کنند.


سرعت سایت

سرعت سایت شاخصی برای استفاده آسان وب سایت است و موازی های زیادی را با امکان تبدیل بازدید کنندگان به وجود می آورد. فروشندگان آنلاین به معنای واقعی کلمه چند ثانیه برای فروش دارند زیرا کوچک شدن دورهای توجه (8 ثانیه ، کوچکتر از ماهی قرمز) بر رفتار خرید تجارت الکترونیکی تأثیر می گذارد.


51? از خریداران آنلاین ایالات متحده ، بار کمترین سرعت بارگذاری سایت را دلیل اصلی کنار گذاشتن یک خرید ذکر می کنند و این وب سایت های دارای بارگیری کند ، بازار تجارت الکترونیکی ایالات متحده را بیش از 500 میلیارد دلار در سال هزینه می کند. براساس نظارت بر فعالیت واقعی کاربر از 33 خرده فروش اصلی ، افزایش سرعت سایت از 8 به 2 ثانیه می تواند نرخ تبدیل شما را 74? افزایش دهد.


دوستانه موبایل

یکی دیگر از مهمترین ویژگیهای تجارت الکترونیکی که برای استفاده آسانتر از سایت خود نیاز دارید ، بهینه سازی برای موبایل است.


مردم بیش از نیمی از وقت خود را صرف تلفن های همراه (در مقایسه با رایانه ها) می کنند ، روشی که در خرید آنلاین نیز صدق می کند. اگر هنوز فکر می کنید که بهینه سازی برای موبایل اختیاری است ، اینکار را نکنید. Google سایتهایی را که بهینه سازی شده برای موبایل نیستند جریمه می کند. وب سایت های تلفن همراه بهتر از SEO استفاده می کنند؛ یک تجربه کاربر همراه اول یکی از چهار سیگنال رتبه بندی مهم است.


اگر منابعی در اختیار دارید ، یک تجربه همراه را که در داخل یک برنامه وجود دارد ، ایجاد کنید. از 5 ساعت گزارش شده در روز که مردم در تلفن های همراه خود می گذرانند ، 92? آن صرف برنامه ها می شود.


در اینجا چند نکته برای نحوه طراحی تلفن همراه در صورتی که تازه شروع به کار کرده اید ، آورده شده است.


آیتم های مرتبط

به عنوان یک کارآفرین آنلاین ، انگیزه اصلی شما برای شروع یک فروشگاه تجارت الکترونیکی ممکن است ارتباطی با کسب درآمد داشته باشد. حتی اگر # 2 یا # 3 در لیست انگیزه های شما وجود داشته باشد ، درآمدزایی همچنان برای حفظ تجارت شما مهم است.


با اتصال بازدید کنندگان به محصولات بیشتر از طریق یک عملکرد مرتبط با موارد ، به افزایش تعداد سفارشها کمک کنید. شما می توانید این کار را از طریق دسته بندی محصولات مشابه انجام دهید ، "افرادی که این کالای خریداری شده را نیز جستجو کرده اند" و توابع مقایسه.


برای این مسئله ، به عنوان مثال بگویید که لپ تاپ می فروشید. با پیشنهاد لوازم جانبی مرتبط: فروش لپ تاپ ، کیف و غیره فروش را افزایش دهید.

انواع سودهای پرداخت

بسته به آنچه شما می فروشید ، در کجای سایت ، سایت تجارت الکترونیک همچنین باید تعداد زیادی گزینه برای روش های پرداخت ارائه دهد. برخی به گزینه های خاص اعتماد دارند و برخی از کشورها از روش های پرداخت خاصی پشتیبانی نمی کنند ، بنابراین مهم است که مخاطبان خود را قبل از انتخاب گزینه های خود بدانید.


به عنوان یک صاحب فروشگاه آنلاین ، باید کل معاملات (پرداخت به خصوص!) را برای مشتری خود آسان کنید. نداشتن روش پرداخت ارجحیت مشتری می تواند تفاوت بین خرید و یک سبد رها شده را هجی کند.


در حین موضوع ، مطمئن شوید که سایت شما PCI (صنعت کارت پرداخت) است و به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی برای ایجاد اعتماد با مشتریان سازگار است. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید روی یک پلتفرم تجارت الکترونیکی ، مطمئن شوید که شخصی که در مورد آن تصمیم می گیرید ، قادر به پشتیبانی از گزینه های پرداخت چندگانه است.


نقد های کاربران

بزرگترین مشکل خرید آنلاین این واقعیت است که شما نمی توانید یک کالای فیزیکی را لمس کنید یا تجربه کنید.


به همین دلیل ، از جمله قابلیت های بررسی کاربران مهم است. بررسی ها ممکن است تنها چیزی باشد که خریداران آنلاین باید برای اتخاذ تصمیم خرید ، به آنها اعتماد کنند (علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط شما ، که می تواند مغرضانه باشد).


92? از خریداران نظرات را مطالعه می کنند. در واقع ، رتبه بندی ستاره اولین عاملی است که مشتری ها هنگام داوری یک وب سایت در نظر می گیرند. 71? از مصرف کنندگان می گویند که برای تصمیم گیری در مورد خرید یا استفاده از بررسی های آنلاین استفاده می کنند ، و بررسی های آنلاین را معتبرتر از یک فروشنده می دانند (که کاملاً قابل درک است).


بررسی ها فقط بر تصمیمات خرید تأثیر نمی گذارند ، بلکه تا 10? بر رتبه بندی جستجوی مشاغل نیز تأثیر می گذارند ، بنابراین نترسید که بخواهید بخشی از دنباله پست الکترونیکی پس از خرید را درخواست کنید. خوشبختانه ، 70? از مشتریان در صورت درخواست از شما حاضر به بررسی آنلاین هستند.


و قبل از اینکه نگرانی در مورد احتمال بازخورد منفی عمومی را ابراز کنید ، خوشحال می شوید که این موضوع را بشنوید: 52? مشتریان وقتی به بررسی های بد رسیده ، به یک محصول بیشتر اعتماد دارند.